Skip to content

23:18

3 december, 2016

Vi är som vanligt, numera, inte överens eller vänner i den här familjen. Sonen sover stökigt. Sambon blir irriterad. Och jag landar som allt som oftast i att jag vill ur det här. Ut ur det här med min son. Sen sågs vi inte mer. Kul lördag. Not.

3 kommentarer leave one →
  1. 6 december, 2016 06:44

    Men lilla fina du. . Så här ska man inte känna även om småbarnsåren är svåra. Vet han om att du känner så här?

    • 9 december, 2016 10:51

      Nä, så här ska man absolut inte känna. Och ja, han vet att jag känner så. Jag hoppas fortfarande på att vi hittar en lösning så att vi kan fortsätta. Vissa dagar känns det som att vi definitivt kommer göra det. Andra dagar känns det som att den enda utvägen är att gå skilda vägar. Man kan känna båda inom loppet av tjugofyra timmar. Så det är väldigt upp och ner, just nu.

      • 9 december, 2016 12:33

        Jag hejar på dug. Oavsett hur det svänger

Kommentera

